neděle 23. října 2011

In a black dress

Tohle byl můj outfit na akci
Lindex:)
Silonky House of Holland
mám stále radši,
protože mě baví, kolik pozornosti vzbuzují :D
Vyrážím do města, krásný zbytek večera:)

EN
This was my outfit for Lindex event:)
House of Holland tights
are my favorite
because I'm enjoying the attention
they can provoke :D
I'm going to the city for night,
enjoy the rest of the evening !:)





dress-Mango,coat-H&m,shoes-Asos.com, bag-Mango
tights-House of Holland, necklace-Swarovski

16 komentářů:

  1. Silonky house of Holland mam taky viz tady: http://plum-foolery.blogspot.com/2011/09/puncochy-podvazky-co-takhle-oboje-v.html

    a jak rikas, vzbuzuji hoooodne pozornosti. A v Brne obzvlast, vzdycky si rikam, ze tem lidem neni blby takhle civet! Jinak super kabatek!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty silonky jsou super. Taky bych si je pořídila, ale nemám tak krásné nohy jako ty!

    OdpovědětVymazat
  3. moc krásne celé, šaty a punčochy! sú super!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti to sluší :) chocolatepralineblog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. senzační kabátek a silonky :)

    OdpovědětVymazat
  6. jé, krásné fotky, máš nádherný vlasy!

    OdpovědětVymazat
  7. Super outfit a ty punčošky jsou hodně cool!

    OdpovědětVymazat
  8. nádherné silonky, sluší ti to.)

    na mém blogu probíhá giveaway, zúčastni se.)

    OdpovědětVymazat
  9. uplne uzasne silonky wow wow wow!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. ty silonky jsou naprosto dokonalý a ty šaty taky =)

    OdpovědětVymazat
  11. wow,moc pěkné fotky a nádherný outfit! :) ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Jéé a já jsem tě vůbec neznala, tak jsem ráda, že jse narazila na tvůj blog, vypadá to tu skvěle :)
    A hrozně se mi líbí ty punčochy.

    btw. připomínáš mi Sandru Leopardovou vzhledem, ale i stylem trochu (to ber jako poklonu samozřejmě :)

    OdpovědětVymazat

I love reading your comments,
it makes me happy !
Feel free to ask anything.